Your cart
Der er ikke flere varer i din indkøbskurv
Markedskommunikation beskriver virksomhedernes kommunikation med samfundet – og dermed også kunderne.
Materialet gennemgår kort og præcist forskellige former for kommunikation. De teoretiske pointer illustreres med aktuelle eksempler. Udgivelsen giver eleverne mulighed for at arbejde selvstændigt med stoffet.
I Markedskommunikation finder du blandt andet materiale om sociale medier, online markedsføring, big data, oplevelsesbaseret kommunikation, kultur og reklamer, etik i markedsføring og reklameanalyse.
Udgivelsen klæder eleverne på til at analysere reklamer og kommunikation – og til at kreere egne kampagner.
Materialet gennemgår kort og præcist forskellige former for kommunikation. De teoretiske pointer illustreres med aktuelle eksempler. Udgivelsen giver eleverne mulighed for at arbejde selvstændigt med stoffet.
I Markedskommunikation finder du blandt andet materiale om sociale medier, online markedsføring, big data, oplevelsesbaseret kommunikation, kultur og reklamer, etik i markedsføring og reklameanalyse.
Udgivelsen klæder eleverne på til at analysere reklamer og kommunikation – og til at kreere egne kampagner.
- Forfatter
- Morten Haase;Jan Halberg Madsen;Michael Bregendahl
- ISBN13
- 9788761693457
- ISBN10
- 8761693456
- Udgave /år
- 4 / 2018
- Forlag
- Systime
- Sidetal
- 310
- Indbinding
- Hæftet