Markedskommunikation

Markedskommunikation

Systime
9788761693457
629,00 kr
Bruttopreis
 
Markedskommunikation beskriver virksomhedernes kommunikation med samfundet – og dermed også kunderne.
Materialet gennemgår kort og præcist forskellige former for kommunikation. De teoretiske pointer illustreres med aktuelle eksempler. Udgivelsen giver eleverne mulighed for at arbejde selvstændigt med stoffet.
I Markedskommunikation finder du blandt andet materiale om sociale medier, online markedsføring, big data, oplevelsesbaseret kommunikation, kultur og reklamer, etik i markedsføring og reklameanalyse.
Udgivelsen klæder eleverne på til at analysere reklamer og kommunikation – og til at kreere egne kampagner.
Autor
Morten Haase;Jan Halberg Madsen;Michael Bregendahl
ISBN13
9788761693457
ISBN10
8761693456
Auflage / Jahr
4 / 2018
Verlag
Systime
Seitenzahl
310
Bindung
Hæftet
Produkt zur Wunschliste hinzugefügt
Product added to compare.