Visuel kommunikation på digitale medier

Visuel kommunikation på digitale medier

Samfundslitteratur
9788759326725
334,00 kr.
Inkl. moms

 
Visuel kommunikation på digitale medier præsenterer en model til analyse af visuel kommunikation på digitale medier eksemplificeret på hjemmesider, Facebook og Instagram. Bogen præsenterer æstetikbegreber, designprincipper og semiotiske begreber. Derudover gennemgår den de væsentligste visuelle virkemidler i form af farver, skrifttyper, layout og billedbrug, samt aktuelle genrer og stilarter.Bogen henvender sig til studerende på sprog-, medie- og kommunikationsuddannelser, men vil også være anvendelig for folk, som beskæftiger sig professionelt med visuel kommunikation på nettet.
Forfatter
Lisbeth Thorlacius
ISBN13
9788759326725
ISBN10
8759326727
Udgave /år
1 / 2018
Forlag
Samfundslitteratur
Sidetal
268
Indbinding
Paperback
Produkt tilføjet til ønskeliste
Product added to compare.