Visuel kommunikation på digitale medier

Visuel kommunikation på digitale medier

Samfundslitteratur
9788759326725
334,00 kr
Bruttopreis

 
Visuel kommunikation på digitale medier præsenterer en model til analyse af visuel kommunikation på digitale medier eksemplificeret på hjemmesider, Facebook og Instagram. Bogen præsenterer æstetikbegreber, designprincipper og semiotiske begreber. Derudover gennemgår den de væsentligste visuelle virkemidler i form af farver, skrifttyper, layout og billedbrug, samt aktuelle genrer og stilarter.Bogen henvender sig til studerende på sprog-, medie- og kommunikationsuddannelser, men vil også være anvendelig for folk, som beskæftiger sig professionelt med visuel kommunikation på nettet.
Autor
Lisbeth Thorlacius
ISBN13
9788759326725
ISBN10
8759326727
Auflage / Jahr
1 / 2018
Verlag
Samfundslitteratur
Seitenzahl
268
Bindung
Paperback
Produkt zur Wunschliste hinzugefügt
Product added to compare.