Branding 2. udgave

Branding 2. udgave

Samfundslitteratur
9788759323953
434,00 kr.
Inkl. moms
teori, modeller, analyse

 
FÅS I NYERE UDGAVE, BENYT SBN 9788759329757
Branding er en central ledelsesdisciplin, som binder organisationers interne og eksterne kommunikation sammen, og som bidrager til at skabe kultur og identitet blandt såvel ledere og medarbejdere som blandt brandets kunder og forbrugere.
Branding. Teorier, modeller, analyse er funderet i semiotiske og narrative tilgange til branding, men inddrager også en række andre tilgange og modeller undervejs. Ud over en grundig introduktion og en lang række levende eksempler og historier rummer bogen kapitler om:
 brandarkitektur corporate branding storytellingstorytelling som ledelsesværktøjco-brandingcelebrity brandingbrandpersonlighedoplevelsesbaseret brandingplace brandingonline brandingemployer brandingbrand equitybrandets byggeklodser
Forfatter
Heidi Hansen
ISBN13
9788759323953
ISBN10
8759323957
Udgave /år
2 / 2016
Forlag
Samfundslitteratur
Sidetal
475
Indbinding
Paperback
Produkt tilføjet til ønskeliste
Product added to compare.