Your cart
Es gibt keine Artikel mehr in Ihrem Warenkorb
teori, modeller, analyse
FÅS I NYERE UDGAVE, BENYT SBN 9788759329757
Branding er en central ledelsesdisciplin, som binder organisationers interne og eksterne kommunikation sammen, og som bidrager til at skabe kultur og identitet blandt såvel ledere og medarbejdere som blandt brandets kunder og forbrugere.
Branding. Teorier, modeller, analyse er funderet i semiotiske og narrative tilgange til branding, men inddrager også en række andre tilgange og modeller undervejs. Ud over en grundig introduktion og en lang række levende eksempler og historier rummer bogen kapitler om:
brandarkitektur corporate branding storytellingstorytelling som ledelsesværktøjco-brandingcelebrity brandingbrandpersonlighedoplevelsesbaseret brandingplace brandingonline brandingemployer brandingbrand equitybrandets byggeklodser
Branding er en central ledelsesdisciplin, som binder organisationers interne og eksterne kommunikation sammen, og som bidrager til at skabe kultur og identitet blandt såvel ledere og medarbejdere som blandt brandets kunder og forbrugere.
Branding. Teorier, modeller, analyse er funderet i semiotiske og narrative tilgange til branding, men inddrager også en række andre tilgange og modeller undervejs. Ud over en grundig introduktion og en lang række levende eksempler og historier rummer bogen kapitler om:
brandarkitektur corporate branding storytellingstorytelling som ledelsesværktøjco-brandingcelebrity brandingbrandpersonlighedoplevelsesbaseret brandingplace brandingonline brandingemployer brandingbrand equitybrandets byggeklodser
- Autor
- Heidi Hansen
- ISBN13
- 9788759323953
- ISBN10
- 8759323957
- Auflage / Jahr
- 2 / 2016
- Verlag
- Samfundslitteratur
- Seitenzahl
- 475
- Bindung
- Paperback