Your cart
Der er ikke flere varer i din indkøbskurv
Sådan genopfinder nyhedsmediet sin relation til borgerne – og sin relevans for demokratiet
Gennem et år har de to forfattere sammen opsøgt og interviewet omkring 100 redaktører, topchefer, iværksættere, udviklingspersoner og journalister både i Europa og USA. De har besøgt de medier, der er dygtigst til at nyudvikle deres journalistik og engagere deres brugere. I Den journalistiske forbindelse præsenterer forfatterne hovedkonklusionerne fra deres omfattende researchrejse.
Bogen giver en lang række opskrifter på, hvordan de mest innovative nyhedsmedier i disse år lykkes med at genskabe de afgørende forbindelser til deres brugere.
- Forfatter
- Søren Schultz Jørgensen;Per Westergård
- ISBN13
- 9788702243192
- ISBN10
- 8702243192
- Udgave /år
- 1 / 2018
- Forlag
- Gyldendal Business
- Sidetal
- 360
- Indbinding
- Hæftet