Den journalistiske forbindelse

Den journalistiske forbindelse

Gyldendal Business
9788702243192
257,00 kr
Bruttopreis
Sådan genopfinder nyhedsmediet sin relation til borgerne – og sin relevans for demokratiet

 
Gennem et år har de to forfattere sammen opsøgt og interviewet omkring 100 redaktører, topchefer, iværksættere, udviklingspersoner og journalister både i Europa og USA. De har besøgt de medier, der er dygtigst til at nyudvikle deres journalistik og engagere deres brugere. I Den journalistiske forbindelse præsenterer forfatterne hovedkonklusionerne fra deres omfattende researchrejse. Bogen giver en lang række opskrifter på, hvordan de mest innovative nyhedsmedier i disse år lykkes med at genskabe de afgørende forbindelser til deres brugere.
Autor
Søren Schultz Jørgensen;Per Westergård
ISBN13
9788702243192
ISBN10
8702243192
Auflage / Jahr
1 / 2018
Verlag
Gyldendal Business
Seitenzahl
360
Bindung
Hæftet
Produkt zur Wunschliste hinzugefügt
Product added to compare.