Your cart
Der er ikke flere varer i din indkøbskurv
”Online Markedsføring – Den store grundbog” - din praktiske guide til online markedsføring Online markedsføring er et område i konstant udvikling. Nye idéer, værktøjer og trends bryder insisterende frem hvert eneste år, og det er derfor nødvendigt at holde sig opdateret, hvis man vil følge med. Hvis du er ny inden for området, kan det være svært at vide, hvor du skal starte - for hvad indebærer arbejdet med online markedsføring egentlig? Med ”Online markedsføring – Den store grundbog” hjælper vi dig med at komme sikkert fra start!
Bogen er en praktisk guide, som du kan have ved hånden, når du giver dig i kast med værktøjer, metoder og programmer inden for online markedsføring. Du kan læse hele bogen fra første til sidste side – eller bruge den som et overskueligt opslagsværk, hvor du bl.a. finder svar på spørgsmål som ”Hvordan kommer jeg på side 1 på Google? Hvordan får jeg annoncer på Google? Hvordan ved jeg, om besøgende kan finde rundt på min hjemmeside? Hvad kræver det at arbejde med markedsføring på de sociale medier? Og ”Hvordan får jeg succes med vores e-mail markedsføring?”
I bogen vil du bl.a. lære om: - Online annoncering i Google Ads - Søgemaskineoptimering (SEO- Webanalyse og trafikmåling i Google Analytics - Konverteringsoptimering og brugervenlighed- Markedsføring på de sociale medier - Kundeloyalitet og e-mail markedsføring - Strategiske råd om online markedsføring - … og meget mere.
Bogen henvender sig både til dig, der allerede har erfaring med online markedsføring og ønsker at holde dig opdateret, og til dig, der er ny på området eller studerende. Efter du har læst bogen, vil du have en masse viden og håndgribelige værktøjer til at forbedre en virksomheds online aktiviteter og skabe mærkbare resultater.
”Online markedsføring – Den store grundbog” er en lærebog, som er målrettet studerende, selvstændige og virksomheder. Bogen er skrevet af eksperter inden for online markedsføring fra virksomheden Kursusfabrikken, og den er i årevis blevet brugt som pensum på landets erhvervsakademier og handelsskoler.
Bogen er en praktisk guide, som du kan have ved hånden, når du giver dig i kast med værktøjer, metoder og programmer inden for online markedsføring. Du kan læse hele bogen fra første til sidste side – eller bruge den som et overskueligt opslagsværk, hvor du bl.a. finder svar på spørgsmål som ”Hvordan kommer jeg på side 1 på Google? Hvordan får jeg annoncer på Google? Hvordan ved jeg, om besøgende kan finde rundt på min hjemmeside? Hvad kræver det at arbejde med markedsføring på de sociale medier? Og ”Hvordan får jeg succes med vores e-mail markedsføring?”
I bogen vil du bl.a. lære om: - Online annoncering i Google Ads - Søgemaskineoptimering (SEO- Webanalyse og trafikmåling i Google Analytics - Konverteringsoptimering og brugervenlighed- Markedsføring på de sociale medier - Kundeloyalitet og e-mail markedsføring - Strategiske råd om online markedsføring - … og meget mere.
Bogen henvender sig både til dig, der allerede har erfaring med online markedsføring og ønsker at holde dig opdateret, og til dig, der er ny på området eller studerende. Efter du har læst bogen, vil du have en masse viden og håndgribelige værktøjer til at forbedre en virksomheds online aktiviteter og skabe mærkbare resultater.
”Online markedsføring – Den store grundbog” er en lærebog, som er målrettet studerende, selvstændige og virksomheder. Bogen er skrevet af eksperter inden for online markedsføring fra virksomheden Kursusfabrikken, og den er i årevis blevet brugt som pensum på landets erhvervsakademier og handelsskoler.
- Forfatter
- Anders Hingeberg, Jakob Hebsgaard og Camilla Kjærsgaard Pedersen
- ISBN13
- 9788799760589
- ISBN10
- 8799760584
- Udgave /år
- 6 / 2021
- Forlag
- Kursusfabrikken ApS
- Sidetal
- 472
- Indbinding
- Paperback