Your cart
Der er ikke flere varer i din indkøbskurv
CCC – Company, Culture and Communication er målrettet 2. og 3. g. Fokus er på det merkantile aspekt, og bogen er inddelt i tre overordnede emner: company, culture og communication.
Company-delen dækker forskellige erhvervsrelaterede aspekter som CSR og retailing og indeholder også en virksomhedsprofil om InnocentDrinks. Culture-delen tager udgangspunkt i dansk kultur og beskæftiger sig med forretningskultur i andre dele af verden og med virksomhedskultur. Communication-delen har fokus på reklame, interkulturel kommunikation og non-verbal kommunikation.
Teksterne giver en begrebsforståelse og en basisviden om de forskellige emner og danner på den måde udgangspunkt for at arbejde videre med et eller flere af emnerne med mulighed for at analysere og perspektivere aktuelle forhold i fx Storbritannien.
Hvert afsnit indeholder originaltekster med spørgsmål og opgaver, cases, forslag til skriftlige afleveringer, film og skønlitteratur.
Company-delen dækker forskellige erhvervsrelaterede aspekter som CSR og retailing og indeholder også en virksomhedsprofil om InnocentDrinks. Culture-delen tager udgangspunkt i dansk kultur og beskæftiger sig med forretningskultur i andre dele af verden og med virksomhedskultur. Communication-delen har fokus på reklame, interkulturel kommunikation og non-verbal kommunikation.
Teksterne giver en begrebsforståelse og en basisviden om de forskellige emner og danner på den måde udgangspunkt for at arbejde videre med et eller flere af emnerne med mulighed for at analysere og perspektivere aktuelle forhold i fx Storbritannien.
Hvert afsnit indeholder originaltekster med spørgsmål og opgaver, cases, forslag til skriftlige afleveringer, film og skønlitteratur.
- Forfatter
- Gitte Jæger Nehlsen,Hanne Nørskov
- ISBN13
- 9788761693112
- ISBN10
- 8761693111
- Udgave /år
- 1 / 2018
- Forlag
- Systime
- Sidetal
- 183
- Indbinding
- Hæftet