Your cart
Der er ikke flere varer i din indkøbskurv
Mennesket agerer og kommunikerer i krydsfeltet mellem biologi og kultur – og det gælder også reklamer. Når du ser chokoladereklamer, reagerer din krop helt konkret. Men mundvandet er blot en af mange biologiske mekanismer, som reklamebranchen udnytter. Kulturen er også med til at bestemme, hvad du opfatter som attraktivt og gerne vil efterligne som forbruger.
I Reklamepsykologi giver tre eksperter i kultur, markedsføring og hjerneforskning et samlet bud på, hvad der gør, at reklamer virker – og ikke virker.
I Reklamepsykologi giver tre eksperter i kultur, markedsføring og hjerneforskning et samlet bud på, hvad der gør, at reklamer virker – og ikke virker.
- Forfatter
- Morten Haase, Conni Paldam, Uffe Schjødt
- ISBN13
- 9788761625168
- ISBN10
- 8761625167
- Udgave /år
- 1 / 2011
- Forlag
- Systime
- Sidetal
- 168
- Indbinding
- Hæftet