Reklamepsykologi -  mellem biologi og...

Reklamepsykologi - mellem biologi og kultur

Systime
9788761625168
429,00 kr.
Inkl. moms

 
Mennesket agerer og kommunikerer i krydsfeltet mellem biologi og kultur – og det gælder også reklamer. Når du ser chokoladereklamer, reagerer din krop helt konkret. Men mundvandet er blot en af mange biologiske mekanismer, som reklamebranchen udnytter. Kulturen er også med til at bestemme, hvad du opfatter som attraktivt og gerne vil efterligne som forbruger.
I Reklamepsykologi giver tre eksperter i kultur, markedsføring og hjerneforskning et samlet bud på, hvad der gør, at reklamer virker – og ikke virker.
Forfatter
Morten Haase, Conni Paldam, Uffe Schjødt
ISBN13
9788761625168
ISBN10
8761625167
Udgave /år
1 / 2011
Forlag
Systime
Sidetal
168
Indbinding
Hæftet
Produkt tilføjet til ønskeliste
Product added to compare.