Your cart
Der er ikke flere varer i din indkøbskurv
I en verden med øget digitalisering præges samfundsudviklingen i vid udstrækning af mennesker, der har adgang til og viden om digitale teknologier. Denne bog bidrager som en del af matematikundervisningen til udviklingen af elevernes viden om teknologi. Bogen består af fem kapitler:Digital design og designprocesser Modellering Programmering Data, algoritmer og strukturering Brugsstudier og redesign Eleverne arbejder meget med IT og præsenteres for både individuelle opgaver, gruppe- og klasseopgaver. Der er gode muligheder for undersøgelse, praktisk arbejde, problemløsning og samtale.
Lærervejledningen til Matematik og Teknologiforståelse kan downloades gratis.
Eksemplarfremstilling elektronisk eller papirkopier/prints til undervisningsbrug er kun tilladt med en aftale med Copydan Tekst & Node indenfor de rammer, der er nævnte i aftalen.
Lærervejledningen til Matematik og Teknologiforståelse kan downloades gratis.
Eksemplarfremstilling elektronisk eller papirkopier/prints til undervisningsbrug er kun tilladt med en aftale med Copydan Tekst & Node indenfor de rammer, der er nævnte i aftalen.
- Forfatter
- Adrian Bull, Lis Zacho, Nethe Fals, Nina Blaabjerg Nielsen, Peter Kessel Overgaard
- ISBN13
- 9788793975002
- ISBN10
- 8793975007
- Udgave /år
- 1 / 2020
- Forlag
- Forlaget MATEMATIK
- Sidetal
- 51
- Indbinding
- Hardback