Xplore Natur/teknologi 4 Elevbog - 2....

Xplore Natur/teknologi 4 Elevbog - 2. udgave

GO Forlag
9788777029769
249,00 kr.
Inkl. moms

 
2. udgaven af Xplore Natur/teknologi 4 Elevbog introducerer faglige begreber ved at tage udgangspunkt i elevernes nære omverden. Systemet er praksisorienteret og gør brug af undersøgelser, der tager udgangspunkt i elevernes forundring og nysgerrighed. 
Problemløsning med praktisk afsætInden hvert kapitel i elevbogen kan eleverne arbejde med en undersøgende case, der leder over i en praktisk-undersøgende opgave, som eleverne skal lave i grupper. Det undersøgende arbejde handler om, at eleverne skal gå på opdagelse og selv prøve at løse problemer. Gennem den problemløsende proces vil der opstå en masse spørgsmål, som pirrer elevernes nysgerrighed og lyst til at få udbygget den faglige viden. Gennem arbejdet trænes eleverne i at arbejde innovativt, at designe modeller og argumentere for mulige løsninger.
Træning af fællesfagligt projektarbejdeSelv om det i 4. klasse kan synes som lang tid til, at eleverne skal til afsluttende prøve i naturfag i 9. klasse, er det vigtigt, at eleverne øves i at arbejde problemorienteret med tværfaglige projekter i natur/teknologi. Sidst i de tre elevbøger til hhv. 4., 5. og 6. klasse finder I forslag til tværfagligt projektarbejde ud fra tværgående emner i elevbogen.Kapitler i 2. udgaven af Xplore Natur/teknologi 4 Elevbog: På opdagelse ved vandhullet, El og varme, Hvis du boede i et andet land, Mennesker og robotter, På rejse i Rummet, Vand til alt og alle, Din krop forandrer sig.
Forfatter
Martin Sloth Andersen: På opdagelse ved vandhullet. Poul Kristensen: Hvis du boede i et andet land. Anette Gjervig: Mennesker og robotter. Anette Gjervig og Poul Kristensen: El og varme, Vand til alt og alle, På tværs. Anette Gjervig, Poul Kristensen og Per Nordby Jensen: På rejse i Rummet, Din krop forandrer sig.
ISBN13
9788777029769
ISBN10
8777029763
Udgave /år
2 / 2019
Forlag
GO Forlag
Sidetal
88
Indbinding
Indbundet
Produkt tilføjet til ønskeliste
Product added to compare.