Your cart
Der er ikke flere varer i din indkøbskurv
Urban Teknologi, data, journalistik og reklame i den digitale by
Sælges via Academicbooks - kontakt: academicbooks@academicbooks.dk
Media Connectivity identificerer og beskriver et mulighedsrum. Et på nuværende tidspunktikke-indtaget rum for handling, der er skabt af teknologiudviklingen og de globale megatrendsi livsstil og forbrug. Et nyt handlingsrum for såvel etablerede medie- og reklamehuse som forinnovative iværksættere og opstartsvirksomheder.Media Connectivity tilbyder ny viden, generiske begreber og mønstre. Projektet beskriver værdiskabende produkter, aktiviteter og tankegange til brug forden nuværende og kommende journalistik,interaktion, branding og reklame. Og til undervisning.Media Connectivity er ikke en bog skrevet af en ekspert målrettet IT-professionelle og højt specialiserede fagfolk. Bogen taler ind i professionerne, brancherne og samfundet i bred forstand snarere end ind i den højt specialiserede faglighed og i videnskaben. Projektet er målrettet virksomheder og institutioner og professionelle i journalistik, kommunikation, branding og reklame. Bogen har også som målsætning at levere nyt indhold til brug for undervisning på grunduddannelser,i efter- og videreuddannelser og på for eksempel højskoler.
Media Connectivity identificerer og beskriver et mulighedsrum. Et på nuværende tidspunktikke-indtaget rum for handling, der er skabt af teknologiudviklingen og de globale megatrendsi livsstil og forbrug. Et nyt handlingsrum for såvel etablerede medie- og reklamehuse som forinnovative iværksættere og opstartsvirksomheder.Media Connectivity tilbyder ny viden, generiske begreber og mønstre. Projektet beskriver værdiskabende produkter, aktiviteter og tankegange til brug forden nuværende og kommende journalistik,interaktion, branding og reklame. Og til undervisning.Media Connectivity er ikke en bog skrevet af en ekspert målrettet IT-professionelle og højt specialiserede fagfolk. Bogen taler ind i professionerne, brancherne og samfundet i bred forstand snarere end ind i den højt specialiserede faglighed og i videnskaben. Projektet er målrettet virksomheder og institutioner og professionelle i journalistik, kommunikation, branding og reklame. Bogen har også som målsætning at levere nyt indhold til brug for undervisning på grunduddannelser,i efter- og videreuddannelser og på for eksempel højskoler.
- Forfatter
- Lars Kabel
- ISBN13
- 9788793453470
- ISBN10
- 8793453477
- Udgave /år
- 1 / 2019
- Forlag
- Ajour
- Sidetal
- 264
- Indbinding
- Hæftet