Markedskommunikation i praksis

Markedskommunikation i praksis

Samfundslitteratur
9788759316139
330,00 kr.
Inkl. moms

 
Markedskommunikation handler om al kommunikation mellem aktørerne på et marked. Derfor er der ofte tale om vidtforgrenede processer, hvor budskaber bliver skabt i samarbejdet mellem aktører og sjældent kan styres af én afsender alene. Markedskommunikation i praksis tager udgangspunkt i denne dynamiske kompleksitet og bidrager til en bedre forståelse og håndtering af den – fra det overordnede strategiske niveau til det konkrete operative niveau, fra den spæde idé til det færdige produkt, på tværs af målgrupper, metoder og medier.
Forfatter
Sine Nørholm Just, Kristian Eiberg, Erich Kaare Karsholt, Simon Torp (red.)
ISBN13
9788759316139
ISBN10
8759316136
Udgave /år
1 / 2013
Forlag
Samfundslitteratur
Sidetal
487
Indbinding
Paperback
Produkt tilføjet til ønskeliste
Product added to compare.