Markedsføring - for de finansielle uddannelser
Hans Reitzels ForlagVil du have grundlæggende indsigt i markedsføring med fokus på den finansielle branche? Her får du forståelse for de muligheder en virksomhed har for at markedsføre sig og arbejde med kundepleje. Du får indsigt i begreber såsom CRM og CEM, der er nødvendig for at kunne indgå som medarbejder i en finansiel virksomhed, og tilmed hvordan du selv kan bidrage til kundepleje som f.eks. forsikringsrådgiver, ejendomsmægler, bankrådgiver eller andre jobfunktioner i den finansielle branche.
Bogen er målrettet de finansielle uddannelser, og der er sat særligt fokus på kundeværdi og kundeoplevelse ved hjælp af CRM og CEM. Bogens eksempler er i vid udstrækning hentet i eller relateret til den finansielle verden, men indeholder også eksempler og cases fra mange andre brancher.
Efter introduktionen til markedsføring gennemgår bogen den eksterne analyse inkl. segmentering, hvorefter den går i dybden med den interne analyse inkl. CRM og CEM samt opsamlingen på disse i SWOT. Herefter præsenteres læserne for marketingstrategierne og for, hvordan man skaber værdi gennem de syv handlingsparametre. Der er lagt vægt på at du får indsigt i serviceydelsers særlige kendetegn, branding samt personlig branding.
- Forfatter
- Poul K. Faarup;Ole E. Andersen;Ane Johansen
Poul K. Faarup;Ole E. Andersen;Ane Kathrine Bo Johansen - ISBN13
- 9788702404463
- ISBN10
- 8702404463
- Udgave /år
- 2 / 2023
- Forlag
- Gyldendal
Hans Reitzels Forlag - Sidetal
- 500
596 - Indbinding
- Hæftet