Politisk kommunikation

Politisk kommunikation

Hans Reitzels Forlag
9788741268996
283,00 kr.
Inkl. moms

 

En ny medievirkelighed har indfundet sig. Flittigt brugte begreber som fake news, filterbobler og ekkokamre, trolls og bots i sociale medier vidner om, at der i disse år sker store forandringer inden for politisk kommunikation.

Forfatterne kortlægger og beskriver de bagvedliggende sammenhænge mellem denne nye medievirkelighed og vor tids politiske opbrud. Den nye tidsalder er ikke mindst kendetegnet ved, at en række nye politiske aktører er dukket op – policy-professionelle, medielobbyister og tænketanke – og bogen ser nærmere på, hvilken rolle disse nye aktører spiller i den politiske kommunikation.

Forfatter
Mark Blach-Ørsten;Peter Aagaard
ISBN13
9788741268996
ISBN10
8741268996
Udgave /år
1 / 2018
Forlag
Gyldendal
Hans Reitzels Forlag
Sidetal
240
Indbinding
Hæftet
Produkt tilføjet til ønskeliste
Product added to compare.