Kommunikation og salgskanaler

Kommunikation og salgskanaler

Hans Reitzels Forlag
9788702308624
411,00 kr.
Inkl. moms

 

Dette er en lærebog i markedskommunikation og go-to-market strategier i form af distribution og salgskanaler for både fysiske produkter og serviceydelser på BtC og BtB markeder i en stadig mere digitaliseret verden.

Salgskanaler er valget af de steder, hvor kunden kan købe dit produkt eller serviceydelse, men det handler også i bredere forstand om distribution (place) i marketing-mixet. Bogen beskriver udviklingen i forskellige salgskanaler (fysisk og online) og analyserer distributionsstrategier for BtC og BtB markeder. Et særskilt kapitel omhandler online som salgskanal, herunder fordele og ulemper ved e-handel

Bogen henvender sig især til studerende på marketingorienterede HD- og HA-uddannelser på f.eks. CBS, SDU, Århus Universitet og AUC og til korte videregående uddannelser som Markedsføringsøkonom og serviceøkonom. Den vil også være anvendelig på professionsbacheloruddannelser som grundbog i markedskommunikation samt på kurser og videreuddannelse inden for kommunikation.

Forfatter
Ole E. Andersen;Poul K. Faarup
ISBN13
9788702308624
ISBN10
8702308624
Udgave /år
1 / 2020
Forlag
Gyldendal
Hans Reitzels Forlag
Sidetal
272
Indbinding
Hardback
Produkt tilføjet til ønskeliste
Product added to compare.