Your cart
Der er ikke flere varer i din indkøbskurv
fra hyldesucces til styringsdokument
Kommunikationspolitikker giver svar på, hvordan en organisation kan arbejde med en kommunikationspolitik, så resultatet bliver et effektivt og brugbart udviklingsredskab.
Som den første bog om kommunikationspolitikker giver den en ny tilgang til området strategisk kommunikation i form af en samtænkning af alle aspekter af kommunikationspolitikker; lige fra teori om organisationskommunikation, værdistyring, moderne organisationer og systemisk forandring til, hvordan en organisation kan arbejde med kommunikationspolitikker i praksis.
Læseren bliver guidet gennem de seks faser i arbejdet med en kommunikationspolitik, og bogen indeholder både konkrete værktøjer og eksempler fra eksisterende kommunikationspolitikker.
Bogen er udkommet i serien Den kommunikerende organisation.
Som den første bog om kommunikationspolitikker giver den en ny tilgang til området strategisk kommunikation i form af en samtænkning af alle aspekter af kommunikationspolitikker; lige fra teori om organisationskommunikation, værdistyring, moderne organisationer og systemisk forandring til, hvordan en organisation kan arbejde med kommunikationspolitikker i praksis.
Læseren bliver guidet gennem de seks faser i arbejdet med en kommunikationspolitik, og bogen indeholder både konkrete værktøjer og eksempler fra eksisterende kommunikationspolitikker.
Bogen er udkommet i serien Den kommunikerende organisation.
- Forfatter
- Jacob Jørgensen og Stine Windfeld
- ISBN13
- 9788759309735
- ISBN10
- 8759309733
- Udgave /år
- 1 / 2003
- Forlag
- Samfundslitteratur
- Sidetal
- 201
- Indbinding
- Indbundet