Strategizing - kontekstuel...

Strategizing - kontekstuel virksomhedsteori

Samfundslitteratur
9788759308981
380,00 kr.
Inkl. moms
kontekstuel virksomhedsteori

 
Sælges via Academicbooks - kontakt: academicbooks@academicbooks.dk 
Fås som e-bog 9788759328002
Strategizing - kontekstuel virksomhedsteori introducerer læseren til en række nyere og kontekstuelle virksomhedsteorier og analysemodeller, der alle anskueliggør fænomenet strategizing - virksomhedens måde at indgå i samspil med sin kontekst på.Med disse teorier og modeller placerer bogen sig i brudfladerne mellem økonomisk teori, organisationsteori og sociologi - også kaldet økonomisk sociologi.3. udgaven indeholder væsentlige ændringer og forbedringer i forhold til de forrige udgaver.Disse reflekterer erfaringer fra undervisning med bogen på flere uddannelser på CBS og på andre universiteter og handelshøjskoler.Således er indholdet i mange kapitler omarbejdet betragteligt med uddybninger af indholdet og tilføjelser af nye afsnit.Der er også kommet nye cases til og ældre cases er blevet ajourført.
ISBN13
9788759308981
ISBN10
8759308982
Udgave /år
3 / 2006
Forlag
Samfundslitteratur
Sidetal
382
Indbinding
Hæftet
Produkt tilføjet til ønskeliste
Product added to compare.