Forretningsforståelse

Forretningsforståelse

Hans Reitzels Forlag
9788702413373
343,00 kr.
Inkl. moms
I en foranderlig og konkurrencepræget verden

 

Denne bog viser, hvordan virksomheder kan skabe værdi for kunder, virksomheden og samfundet ved at integrere bæredygtighed, social ansvarlighed og god governance som centrale elementer i moderne forretningsmodeller.

Bogen har en helhedsorienteret tilgang til forretningsforståelse med fokus på økonomi, markedsføring, ledelse, organisering og strategi. Den er skrevet til studerende på faget Forretningsforståelse på både HD-uddannelsen og Den merkantile diplomuddannelse, men også til praktikere i både offentlige og private virksomheder.

Forfatterne trækker på deres erfaringer fra erhvervslivet og undervisning for at give dig et klart overblik over de vigtigste aspekter af forretningsforståelse. Gennem en rejse i teorier og modeller inviteres du til at udforske, reflektere og danne dine egne meninger om, hvad der skaber værdi i en virksomhed.

Forfatter
Arne Krogh Nielsen;Henning Knudsen
ISBN13
9788702413373
ISBN10
8702413373
Udgave /år
1 / 2025
Forlag
Gyldendal
Hans Reitzels Forlag
Sidetal
286
Indbinding
Hæftet
Produkt tilføjet til ønskeliste
Product added to compare.