Afsætningsstrategi

Afsætningsstrategi

Hans Reitzels Forlag
9788741259765
454,00 kr.
Inkl. moms

 

Afsætningsstrategi er en ny lærebog, der giver en helhedsforståelse for grundlæggende afsætningsmæssige forhold, begreber, modeller og værktøjer.

Lærebogen giver læseren overblikket over, hvordan markedsføring, strategisk planlægning, konkurrentanalyse og segmentering kan spille sammen og styrke salget af virksomhedens produkter. Bogens kapitler gennemgår:

Grundlæggende afsætningsbegreber Metode Styringsgrundlaget i virksomheden Planlægningsniveauer og markedsføringsfunktionen Virksomhedens interne forhold Produkters livsforløb - porteføljestyring Virksomhedens forretnings- og vækststrategier Virksomhedens eksterne forhold Branche og konkurrentanalyse Juridiske forhold - konkurrenceret Virksomhedens økonomiske situation Virksomhedens samlede forretningsplan

Det er bogens formål, at læseren efterfølgende i praksis kan bidrage til, analysere og løse virksomhedens nationale og internationale salgs- og markedsføringsopgaver.

Bogen er rettet mod faget Afsætningsstrategi på Akademiuddannelserne

Forfatter
Kirsten Møller Wissing;Steen Olesen
ISBN13
9788741259765
ISBN10
8741259765
Udgave /år
1 / 2016
Forlag
Gyldendal
Hans Reitzels Forlag
Sidetal
312
Indbinding
Hæftet
Produkt tilføjet til ønskeliste
Product added to compare.