Your cart
Der er ikke flere varer i din indkøbskurv
hos verdens bedste corporate storytellers
Der er én ting, der kendetegner succesfulde virksomheder. De er drevet af eminente storytellers. I denne bog får du svar på, hvordan de gør, og du kommer bag kulissen hos en række inspirerende cases og får deres bedste anbefalinger. Bogen inddrager den nyeste forskning på tværs af kommunikation, marketing, ledelse og adfærdsdesign, og du lærer, hvordan du bringer metoden ind i hverdagen med nogle få greb.
Denne bog er til dig, der søger konkret viden om storytelling i praksis, og som ønsker håndgribelige værktøjer, du kan tage i brug med det samme.
Bogen giver svar på, hvordan nogle virksomheder lykkes med at skabe stærke fortællinger, der giver følgeskab og kan aflæses på bundlinjen. Du kan også læse, hvilke typer af fortællinger enhver virksomhed bør arbejde med, hvorfor de er relevante på forskellige stadier af virksomhedens udvikling, hvorfor en guldfisk skal kunne forstå virksomhedens fortælling, og hvordan en fortælling skal skæres, så den kan stå på bagsiden af en æske tyggegummi.
Denne bog er til dig, der søger konkret viden om storytelling i praksis, og som ønsker håndgribelige værktøjer, du kan tage i brug med det samme.
Bogen giver svar på, hvordan nogle virksomheder lykkes med at skabe stærke fortællinger, der giver følgeskab og kan aflæses på bundlinjen. Du kan også læse, hvilke typer af fortællinger enhver virksomhed bør arbejde med, hvorfor de er relevante på forskellige stadier af virksomhedens udvikling, hvorfor en guldfisk skal kunne forstå virksomhedens fortælling, og hvordan en fortælling skal skæres, så den kan stå på bagsiden af en æske tyggegummi.
- Forfatter
- Helle Rosendahl
- ISBN13
- 9788772168180
- ISBN10
- 8772168188
- Udgave /år
- 1 / 2024
- Forlag
- Frydenlund
- Sidetal
- 274
- Indbinding
- Hæftet