Your cart
Der er ikke flere varer i din indkøbskurv
Den umoderne guide til at skabe forandringer imod alle odds
Rådgiver og forfatter Morten Münster er tilbage med opfølgeren til bestselleren Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag.
Proppet med hverdagseksempler sætter han fingeren på de ømme punkter, vi alle kan relatere os til i såvel arbejds- som hjemmesituationer, men ligeså vigtigt giver han konkrete råd til, hvordan man overkommer mange af de benspænd, vi oplever, og får sat fut på forandringerne.
I bogen finder du blandt andet ud af:
Hvad køen i Netto kan lære dig om, hvorfor forandringer går så langsomt Hvad en hummer kan lære dig om, hvorfor kollegaerne er demotiverede Hvorfor Randers Kommunes strategi ligner angrebsmanualen fra D-dag (og hvorfor det ikke er et kompliment) Hvorfor det er tåbeligt at arbejde på at ændre andres ’mindset’ Hvorfor motivation er overvurderet, og hvad du skal gøre i stedet Hvorfor det er en konkurrencefordel at være uambitiøsBogen er ligesom Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag målrettet alle, der arbejder med forandringer på alle niveauer i en organisation. Uanset om den organisation er en kommune, en virksomhed eller et parforhold.
- Forfatter
- Morten Münster
- ISBN13
- 9788702297690
- ISBN10
- 8702297690
- Udgave /år
- 1 / 2020
- Forlag
- Gyldendal Business
- Sidetal
- 352
- Indbinding
- Hæftet