Small data

Small data

Gyldendal Business
9788702200676
257,00 kr.
Inkl. moms
De små spor der afslører store trends

 
Brandingeksperten Martin Lindstrom, den moderne marketings Sherlock Holmes, har et blik for de detaljer, vi andre ikke bemærker. Han zoomer ind i stedet for ud og viser, hvordan man kan arbejde kvalitativt med data frem for kvantitativt. 300 dage om året tilbringer han som gæst i fremmede menneskers hjem verden over, hvor han roder i affaldsspanden, studerer mobilregningen, åbner køleskabet og rutineret graver sig vej gennem rodet i børneværelset. Disse detaljer, de små data, kan nemlig afsløre globale tendenser, de kan fortælle om drømme, vi ikke vidste, vi havde, eller de kan indeholde idéen til et produkt, ingen endnu havde opdaget, vi manglede.
Forfatter
Martin Lindstrom
ISBN13
9788702200676
ISBN10
8702200676
Udgave /år
1 / 2016
Forlag
Gyldendal Business
Sidetal
250
Indbinding
Indbundet
Produkt tilføjet til ønskeliste
Product added to compare.