Your cart
Der er ikke flere varer i din indkøbskurv
Øg tiltrækningskraften og bliv værd at følge
Gravityzer Publishing
9788797224007
235,00 kr.
Inkl. moms
Vi kommunikerer, fordi vi gerne vil have nogen til at gøre noget for eller med os. Uanset om du er top- eller teamleder forventer andre, at du kommunikerer autentisk, inspirerer og motiverer dem til at følge dig og din virksomhed. Men hvordan bliver du og din virksomhed værd at følge?
Bogen om den kommunikative tyngdelov viser, hvordan du får tyngde og tiltrækningskraft og funderer og styrker kommunikationen i dit lederskab. Du får forklaringen på, hvorfor tiltrækningskraften er en superkraft, der giver dig og din virksomhed ekstra og bedre:
dømmekrafthandlekraftdrivkraftgennemslagskraftkonkurrencekraft
Tiltrækningskraften hjælper dig som leder med at opnå resultater. Nemmere og med større kraft.
Du får indsigt i, hvad der driver mennesker, når vi vælger at arbejde for en person eller virksomhed frem for en anden, og hvorfor nogle virksomheder får masser af loyale kunder, medarbejdere og samarbejdspartnere – eller "følgere" – mens andre ikke gør.
Bogen er bygget op omkring tyngdeloven sat ind i en kommunikativ kontekst med refleksionsøvelser og krydret med eksempler fra dansk erhvervsliv. Du møder en række ledere, som har opnået tyngde i alt, hvad de siger og gør ved at være funderet i deres tyngdepunkt. Og du bliver introduceret til otte transformerende trin, til at opnå større tyngde, tydelighed og tiltrækningskraft.
Resultatet er, at de som du gerne vil have til at gøre noget for dig eller med dig oplever, at du er værd at følge.
Bogen om den kommunikative tyngdelov viser, hvordan du får tyngde og tiltrækningskraft og funderer og styrker kommunikationen i dit lederskab. Du får forklaringen på, hvorfor tiltrækningskraften er en superkraft, der giver dig og din virksomhed ekstra og bedre:
dømmekrafthandlekraftdrivkraftgennemslagskraftkonkurrencekraft
Tiltrækningskraften hjælper dig som leder med at opnå resultater. Nemmere og med større kraft.
Du får indsigt i, hvad der driver mennesker, når vi vælger at arbejde for en person eller virksomhed frem for en anden, og hvorfor nogle virksomheder får masser af loyale kunder, medarbejdere og samarbejdspartnere – eller "følgere" – mens andre ikke gør.
Bogen er bygget op omkring tyngdeloven sat ind i en kommunikativ kontekst med refleksionsøvelser og krydret med eksempler fra dansk erhvervsliv. Du møder en række ledere, som har opnået tyngde i alt, hvad de siger og gør ved at være funderet i deres tyngdepunkt. Og du bliver introduceret til otte transformerende trin, til at opnå større tyngde, tydelighed og tiltrækningskraft.
Resultatet er, at de som du gerne vil have til at gøre noget for dig eller med dig oplever, at du er værd at følge.
- Forfatter
- Søren Schnedler
- ISBN13
- 9788797224007
- ISBN10
- 8797224006
- Udgave /år
- 1 / 2020
- Forlag
- Gravityzer Publishing
- Indbinding
- Hæftet