The Networking Book (Dansk udgave)

The Networking Book (Dansk udgave)

Strategisk Kommunikation
9788799741212
145,00 kr.
Inkl. moms
 

Den internationale bestseller ”The Networking Book” nu på dansk Networking drejer sig om udveksling at tjenester og en gensidig opgradering af hinandens muligheder og potentialer. Derved bliver dit netværk din dyrebareste forsikring i dit arbejds- og privatliv.

The Networking Book udkom i efteråret 2015 på engelsk og blev med det samme en international bestseller. Bogen ligger på flere internationale hitlister og er blevet rost og citeret i mange medier. The Networking Book – er nu blevet opdateret og oversat til dansk. - Den indeholder 50 tips til at opbygge stærke relationer og kan bruges af erhvervsledere, medarbejdere og arbejdssøgende. Bogen er et boost til erhvervslivet, organisationer og private sammenhænge.  

Bogen bygger på den nyeste forskning og indeholder en helt ny måde at tænke og udføre networking og relationsskabelse på. Den nye metode betyder - at det bliver mindre tidskrævende, men langt mere overskueligt og effektivt at nå sine mål.  

Sagt om bogens forfatter: “Simone var en af pionererne i den videnskabelige tilgang til disciplinen networking, og hun var også banebrydende med den praktiske udførelse før de fleste andre. Med denne bog – i rækken af udelukkende bestsellere – tager hun netværksfærdighederne et skridt videre.” Mogens Nørgaard, adm. direktør, CIMA Technologies.

“Vil du have en virksomhed med succes i fremtiden, må I som bestyrelse eller dig som adm. direktør ikke nedprioritere fokus på og træning af networking som en del af virksomhedsstrategien. Networking bliver en afgørende faktor de kommende år. Simone har kompetencen
og de værktøjer, som kan hjælpe din virksomhed og dine medarbejdere med at sætte det i spil.”
Svend Randers, vicedirektør, Arbejdernes Landsbank.

“Do not miss out on the opportunity to learn from Simone – a true master in the art of networking.”
/Helen Bennett, CEO, The business-network, GB.

Forfatter
Simone Lemming Andersen
ISBN13
9788799741212
ISBN10
8799741210
Udgave /år
1 / 2017
Forlag
Strategisk Kommunikation
Sidetal
133
Indbinding
Hardback
Produkt tilføjet til ønskeliste
Product added to compare.