Your cart
Der er ikke flere varer i din indkøbskurv
Sådan skaber du kundeempati i praksis!
Hvad nu, hvis jeg fortalte dig, at der er én faktor, der i den sidste ende afgør
om I får succes med jeres forretning fremover? Bare én.
Og hvad nu hvis jeg fortalte dig, at den faktor er noget de fleste tror de besidder
i rigt mål, men mange i virkeligheden i dén grad tænger til at få trænet?
Og hvad så, hvis du hører mig sige at lederne i din virksomhed er i særlig
fare for at være i underskud af selvsamme faktor?
Men at der heldigvis er noget at gøre ved det?
Ville du så lytte? Eller læse med?
I så fald er denne bog noget for dig!
om I får succes med jeres forretning fremover? Bare én.
Og hvad nu hvis jeg fortalte dig, at den faktor er noget de fleste tror de besidder
i rigt mål, men mange i virkeligheden i dén grad tænger til at få trænet?
Og hvad så, hvis du hører mig sige at lederne i din virksomhed er i særlig
fare for at være i underskud af selvsamme faktor?
Men at der heldigvis er noget at gøre ved det?
Ville du så lytte? Eller læse med?
I så fald er denne bog noget for dig!
- Forfatter
- Henrik Meng
- ISBN13
- 9788792438027
- ISBN10
- 8792438024
- Udgave /år
- 1 / 2021
- Forlag
- Promotivator - Meng & Company A/S
- Sidetal
- 212
- Indbinding
- Hardback