Your cart
Der er ikke flere varer i din indkøbskurv
Markedsret del 1
Den foreliggende 8. udgave af »Konkurrenceret – Markedsret Del 1« rummer, ligesom tidligere udgaver, en indledende præsentation af markedsretten som retsdisciplin efterfulgt af en nærmere gennemgang af konkurrenceretten. Gennemgangen har særlig fokus på den danske konkurrencelov, men inddrager i meget vidt omfang også EU-konkurrenceretten, som de nationale regler spejler sig i, og som virker i et tæt både materielt og håndhævelsesmæssigt samspil med disse.
Fremstillingen af konkurrenceretten i denne Del 1 skal ses i sammenhængmed fremstillingerne af henholdsvis markedsføringsretten og immaterialretten, som udgives separat i en Del 2 og en Del 3. De tre dele tegner tilsammen disciplinen Markedsret, som denne her defineres.
Fremstillingen er anvendelig både som undervisningsgrundlag og for praktikere.
Fremstillingen af konkurrenceretten i denne Del 1 skal ses i sammenhængmed fremstillingerne af henholdsvis markedsføringsretten og immaterialretten, som udgives separat i en Del 2 og en Del 3. De tre dele tegner tilsammen disciplinen Markedsret, som denne her defineres.
Fremstillingen er anvendelig både som undervisningsgrundlag og for praktikere.
- Forfatter
- Palle Bo Madsen
- ISBN13
- 9788757451276
- ISBN10
- 8757451273
- Udgave /år
- 8 / 2021
- Forlag
- Djøf Forlag
- Sidetal
- 389
- Indbinding
- Hardback