Your cart
Der er ikke flere varer i din indkøbskurv
Hvad skal der til for at blive en dygtig leder i salg og marketing? Bogen ”B2B Salgs- og marktingledelse” giver dig svar og veludbygget værktøjskasse til at lede arbejdet inden for hele eller deles af salgs- og marketingorganisationen i virksomheder, der arbejder inden for business-to-business.
Bogen indeholder både gængse og nye teorier fra en række fagdiscipliner og konkrete anvisninger og praktiske eksempler fra den virkelige verden. Der arbejdes med opbygning, optimering og udvikling af alle delene i salgsorganisationen og marketingafdelingen. Både hver for sig og når de arbejder tæt sammen.
Hovedafsnittene i bogen:
1. Salgs- og marketingorganisationens transformation 2. Opbygning af salgs- og marketingorganisationen 3. Processerne i salgs- og marketingorganisationen 4. Ledelse i salgs- og marketingorganisationen 5. Udvikling af salgs- og marketingorganisationen
Bogen indeholder både gængse og nye teorier fra en række fagdiscipliner og konkrete anvisninger og praktiske eksempler fra den virkelige verden. Der arbejdes med opbygning, optimering og udvikling af alle delene i salgsorganisationen og marketingafdelingen. Både hver for sig og når de arbejder tæt sammen.
Hovedafsnittene i bogen:
1. Salgs- og marketingorganisationens transformation 2. Opbygning af salgs- og marketingorganisationen 3. Processerne i salgs- og marketingorganisationen 4. Ledelse i salgs- og marketingorganisationen 5. Udvikling af salgs- og marketingorganisationen
- Forfatter
- Jørgen Holm, Marie-Elisabeth Hansen og Carsten Olesen
- ISBN13
- 9788799625239
- ISBN10
- 8799625237
- Udgave /år
- 3 / 2013
- Forlag
- Brandculture
- Sidetal
- 388
- Indbinding
- Indbundet