Your cart
Der er ikke flere varer i din indkøbskurv
En guide til marketingansvarlige, der kan og vil - men ikke må
Bogen her er til dig, som har ansvaret for din virksomheds marketing og digitale kanal. Som ønsker at gøre en større forskel for din virksomheds resultater, og som gang på gang oplever, at de her 5 udfordringer spænder ben for dig:
- Der mangler tid og ressourcer ift. mængden af opgaver, du forventes at løse
- Der mangler systemer og data
- Der er ikke aftalt klare mål for marketings indsatser
- Der er uklare beføjelser og rigtig mange snitflader, der ønsker indflydelse på beslutningerne omkring dine indsatser
- Der mangler forståelse i ledelsen for marketings og den digitale kanals værdi.
De 5 udfordringer løses ikke med mere viden om de nyeste trends. Heller ikke af flere kampagner eller andre markedsvendte indsatser. Det er udfordringer INTERNT i jeres organisation. Og det skal du have gjort noget ved, FØR du lykkes med at skabe flere resultater for din virksomhed.
Du får her et trin-for-trin framework med konkrete strategier og værktøjer, som vil løfte både resultaterne og din arbejdsglæde til nye højder.
Bogen kan læses af både erfarne og nye marketingansvarlige. Er du på vej til for første gang at indtage rollen som marketingansvarlig, er det et godt sted at starte.
- Forfatter
- Heidi Collin
- ISBN13
- 9788771962871
- ISBN10
- 8771962875
- Udgave /år
- 1 / 2023
- Forlag
- Saxo Publish
- Sidetal
- 258
- Indbinding
- Paperback