Your cart
Der er ikke flere varer i din indkøbskurv
SSTEW Skala til vurdering af kvalitet i pædagogisk praksis med 2-5-årige børn
Dafolo
9788771607321
522,00 kr.
Inkl. moms
Vedvarende fælles tænkning og følelsesmæssig trivsel
Er bogen kun til visning, så kan den bestilles på forlag@dafolo.dk
SSTEW-skalaen for vedvarende fælles tænkning og følelsesmæssig trivsel (Sustained Shared Thinking and Emotional Well-being, SSTEW) er et spændende nyt observationsredskab til at vurdere pædagogisk praksis og omsorg i daginstitutioner. Denne innovative skala beskriver pædagogiske praksisser, der understøtter udviklingen af opgavefokus, problemløsning og fantasi, baseret på nye resultater inden for udviklingsvidenskab. Tidligere skalaer har vurderet kvaliteten af rum og resurser, aktiviteter og læreplaner. I forhold til de nuværende redskaber til kvalitetsvurdering tilføjer denne nye skala et kærkomment fokus på velbefindende, trivsel, selvregulering og den form for fokuseret tænkning hos børn, der understøttes gennem følsomme interaktioner med andre.
SSTEW-skalaen for vedvarende fælles tænkning og følelsesmæssig trivsel (Sustained Shared Thinking and Emotional Well-being, SSTEW) er et spændende nyt observationsredskab til at vurdere pædagogisk praksis og omsorg i daginstitutioner. Denne innovative skala beskriver pædagogiske praksisser, der understøtter udviklingen af opgavefokus, problemløsning og fantasi, baseret på nye resultater inden for udviklingsvidenskab. Tidligere skalaer har vurderet kvaliteten af rum og resurser, aktiviteter og læreplaner. I forhold til de nuværende redskaber til kvalitetsvurdering tilføjer denne nye skala et kærkomment fokus på velbefindende, trivsel, selvregulering og den form for fokuseret tænkning hos børn, der understøttes gennem følsomme interaktioner med andre.
- Forfatter
- Iram Siraj, Denise Kingston og Edward Melhuish
- ISBN13
- 9788771607321
- ISBN10
- 8771607323
- Udgave /år
- 1 / 2018
- Forlag
- Dafolo
- Sidetal
- 63
- Indbinding
- Paperback