Your cart
Der er ikke flere varer i din indkøbskurv
I indskolingen
Er bogen kun til visning, så kan den bestilles på forlag@dafolo.dk
Denne bog introducerer og diskuterer literacybegrebet generelt og i forhold til undervisningen i børnehaveklasse, 1. og 2. klasse. I bogens kapitler giver forskere og praktikere bud på, hvordan literacy kan forstås, praktiseres og kobles med læringsmål. Her er eksempler på pædagogisk praksis, som kan inspirere til egen praksis i forskellige fag og på tværs af fag, idet der er fokus på, at eleverne er aktive og meningsskabende i deres læring.
Denne bog introducerer og diskuterer literacybegrebet generelt og i forhold til undervisningen i børnehaveklasse, 1. og 2. klasse. I bogens kapitler giver forskere og praktikere bud på, hvordan literacy kan forstås, praktiseres og kobles med læringsmål. Her er eksempler på pædagogisk praksis, som kan inspirere til egen praksis i forskellige fag og på tværs af fag, idet der er fokus på, at eleverne er aktive og meningsskabende i deres læring.
- Forfatter
- Gunther Kress, Kate Cowan, Peter Heller Lützen, Michael Wahl Andersen, Peter Weng, Ditte Marie Pagaard, Susanne Karen Jacobsen, Karoline Søgaard, Helle Iben Bylander, Trine Kjær Krogh, James Nottingham, Dorte Østergren-Olsen, Inger Maibom, Mette Vedsgaard Christensen, Charlotte F. Reusch og Kirsten Friis
- ISBN13
- 9788771603323
- ISBN10
- 8771603328
- Udgave /år
- 1 / 2017
- Forlag
- Dafolo
- Sidetal
- 160
- Indbinding
- Paperback