Your cart
            
            
        
                    Der er ikke flere varer i din indkøbskurv
            Hvordan kreative hænder giver kloge hoveder
                    
                    
                    Hvordan bringer vi praksisfaglighed ind i undervisningen på en måde, der styrker engagement, kundskaber og myndighed?Denne  bog giver svaret gennem projektbaseret læring (PBL) som en didaktisk  tilgang, der kobler teori og praksis i meningsfulde  undervisningsforløb. Med  en teoretisk forankret, men praksisnær tilgang, tilbyder bogen konkrete  metoder og værktøjer, der gør det nemt at omsætte teori til handling i  klasseværelset. Den er skrevet til undervisere, skoleledere og  konsulenter, der arbejder strategisk med praksisfaglighed i skolen.Med denne bog får du:- Konkrete skabeloner og modeller, så undervisere kan gå direkte i gang- Reelle cases fra folkeskolen- En guide til undervisere og skoleledere, der vil koble praksisfaglighed og PBL til Fagfornyelsen- Didaktiske modeller til planlægning og differentiering-Eksempler på praksisfaglige PBL-forløb, klar til brug-Værktøjer til at udvikle en praksisfaglig kultur-Ledelsesværktøjer der kan hjælpe med at måle og lede de praksisforandringer skolen ønsker at skabe
Bogen er baseret på mange års praksiserfaring og forskning i, hvordan praksisfaglighed via PBL kan fremme elevers motivation og læring. Udviklingen af disse metoder er sket i tæt samarbejde med skoler, fonde og forskningsinstitutioner.
                                                    
                                            Bogen er baseret på mange års praksiserfaring og forskning i, hvordan praksisfaglighed via PBL kan fremme elevers motivation og læring. Udviklingen af disse metoder er sket i tæt samarbejde med skoler, fonde og forskningsinstitutioner.
- Forfatter
- Søren Peter Dalby Andersen
- ISBN13
- 9788794349871
- ISBN10
- 8794349878
- Udgave /år
- 1 / 2025
- Forlag
- KlimaZirkus Building Workshop
- Indbinding
- Spiralryg
 
                        