Your cart
Der er ikke flere varer i din indkøbskurv
Hvorfor invitere det lille barn til at udforske og kommunikere via skriftsproget? Hvordan kan skrivning indgå i børnehaven på en legende og støttende måde?
Bogens forfattere, som er forskere og praktikere, argumenterer for, at skrivelyst, leg og læring er nært sammenknyttede begreber. Ligeledes giver de konkrete forslag til, hvordan skriftsprog naturligt kan indgå i børnehavens pædagogiske praksis. Denne tidlige indsats styrker alle børns (skrift)sproglige udvikling her og nu - og på længere sigt.
Bogens forfattere, som er forskere og praktikere, argumenterer for, at skrivelyst, leg og læring er nært sammenknyttede begreber. Ligeledes giver de konkrete forslag til, hvordan skriftsprog naturligt kan indgå i børnehavens pædagogiske praksis. Denne tidlige indsats styrker alle børns (skrift)sproglige udvikling her og nu - og på længere sigt.
- Forfatter
- Sigrid Madsbjerg (red.), Kirsten Friis (red.), Stig Broström, Anders Skriver Jensen, Klara Korsgaard, Bente Hagtvet, Helle Iben Bylander, Ragnhild Söderbergh, Kjeld Kjertmann, Ida Marie Holm, Trine Kjær Krogh, Ruth Mulvad, Cecilie Falkenberg, Jette Løntoft, Dorthe Bleses, Mette Kjær Andersen, Ulla Flye Andersen, Jørgen Frost
- ISBN13
- 9788777067181
- ISBN10
- 8777067185
- Udgave /år
- 1 / 2012
- Forlag
- Dansk Psykologisk Forlag
- Sidetal
- 224
- Indbinding
- Hæftet