Your cart
Der er ikke flere varer i din indkøbskurv
Dialog, leg og aktiv sprogvurdering
Fortællingen åbner muligheder for at arbejde med sprog og dialog i børnehøjde. Måden, vi fortæller på, er imidlertid afgørende for, om vi kan gribe vores lyttere. Levende fortællinger giver dig enkle redskaber til at arbejde professionelt med fortællingen og åbner op for, at børnene aktivt tilegner sig sproget.
Materialet indeholder udover fortællinger, vejledning og teori også materiale om, hvordan der kan arbejdes med sprogvurdering af børn.
Bogen er i fire dele:
Del 1: At arbejde med levende fortællinger af Mille Egelund Brink
Del 2: Historier og aktiviteter af Mille Egelund Brink
Del 3: At skabe fortællinger med børn af Laura Kamis Wrang & Mille Egelund Brink
Del 4: At benytte aktiv sprogvurdering af Isabella Mørch.
Levende fortællinger henvender sig til pædagoger og lærere i indskolingen samt andre, der arbejder aktivt med børns sprog og sprogudvikling.
Materialet indeholder udover fortællinger, vejledning og teori også materiale om, hvordan der kan arbejdes med sprogvurdering af børn.
Bogen er i fire dele:
Del 1: At arbejde med levende fortællinger af Mille Egelund Brink
Del 2: Historier og aktiviteter af Mille Egelund Brink
Del 3: At skabe fortællinger med børn af Laura Kamis Wrang & Mille Egelund Brink
Del 4: At benytte aktiv sprogvurdering af Isabella Mørch.
Levende fortællinger henvender sig til pædagoger og lærere i indskolingen samt andre, der arbejder aktivt med børns sprog og sprogudvikling.
- Forfatter
- Mille Egelund Brink (red.)
- ISBN13
- 9788777066948
- ISBN10
- 8777066944
- Udgave /år
- 1 / 2011
- Forlag
- Dansk Psykologisk Forlag
- Sidetal
- 112
- Indbinding
- Hæftet