Your cart
Es gibt keine Artikel mehr in Ihrem Warenkorb
Vejledningshæft til anvendelse af feedbackplakater i arbejdet med feedback og læringsmål
Er bogen kun til visning, så kan den bestilles på forlag@dafolo.dk
Dette vejledningshæfte hører tæt sammen med fire feedbackplakater
(Dafolo 2014).Hæftet giver konkrete forslag til brugen af feedbackplakaternei klasserummet og i teamsamarbejdet. Det giver en grundig
indføring i John Hattie og Helen Timperleys feedbackmodel og de tre
feedbackspørgsmål, som er rygraden i en god feedbackkultur.
God feedback gives bedst på baggrund af gode læringsmål med klare
succeskriterier. Derfor giver hæftet undervejs konkrete eksempler på,
hvordan læringsmål og succeskriterier kan formuleres på flere niveauer.
Her inddrages forskellige taksonomier som en hjælp til at differentiere
både læringsmål og succeskriterier.
Dette vejledningshæfte hører tæt sammen med fire feedbackplakater
(Dafolo 2014).Hæftet giver konkrete forslag til brugen af feedbackplakaternei klasserummet og i teamsamarbejdet. Det giver en grundig
indføring i John Hattie og Helen Timperleys feedbackmodel og de tre
feedbackspørgsmål, som er rygraden i en god feedbackkultur.
God feedback gives bedst på baggrund af gode læringsmål med klare
succeskriterier. Derfor giver hæftet undervejs konkrete eksempler på,
hvordan læringsmål og succeskriterier kan formuleres på flere niveauer.
Her inddrages forskellige taksonomier som en hjælp til at differentiere
både læringsmål og succeskriterier.
- Autor
- Kirsten Hyldahl
- ISBN13
- 9788771601183
- ISBN10
- 877160118X
- Auflage / Jahr
- 1 / 2015
- Verlag
- Dafolo
- Seitenzahl
- 48
- Bindung
- Paperback