Visuel identitet

Visuel identitet

Samfundslitteratur
9788775720132
316,00 kr
Bruttopreis
Designprocessen

 
NY UDGAVE FEBRUAR 2025
VISUEL IDENTITET – Designprocessen er den første bog på dansk, der giver et sammenhængende overblik over hele processen bag design af visuel identitet – fra brandstrategi til lancering. Bogen beskriver den generelle proces i fem faser med teori og best practice, herunder opbygning af brandidentitet, hensyn til funktionalitet, positionering og implementering. Bogens teori understøttes af et sjældent, og rigt illustreret, indblik i nyere cases fra tolv af Danmarks mest prisvindende designbureauer.   
 Udvikling af visuel identitet kræver tæt samarbejde mellem designkøber og -sælger. Som deltager i et visuel identitetsprojekt er det derfor vigtigt at kunne kommunikere om design, branding og implementering ved hjælp af de rigtige fagtermer. Hensigten med bogen er, at den skal fungere som en fælles reference for alle involverede parter.
Autor
Anne Mette Hartelius
ISBN13
9788775720132
ISBN10
8775720132
Auflage / Jahr
1 / 2022
Verlag
Samfundslitteratur
Seitenzahl
272
Bindung
Hardback
Produkt zur Wunschliste hinzugefügt
Product added to compare.