Your cart
Es gibt keine Artikel mehr in Ihrem Warenkorb
Erhvervsjura - for marketing og service, 10. udgave er tilpasset de nyeste studieordninger på markedsførings- og serviceøkonomuddannelserne.
Det er en fagligt solid og pædagogisk lærebog til faget erhvervsjura på fx markedsføringsøkonom-, serviceøkonom- og handelsøkonomuddannelserne.
Bogen omhandler:
Juridisk metode Retssystemet Aftaleret Køberet Erstatningsret Produktansvar Selskabsret Markedsføringsret E-handelsret Varemærkeret Persondataret Servicejura HR-juraDer hører en opdateret, omfattende lovsamling til bogen: Erhvervsjura – lovsamling 2024-2025 samt en opdateret opgavesamling.
- Autor
- Bjarke Tinten;Hanne Weiss Garne;Kenneth Fischer Foh;Sarah Hedelund;Simon Juul Pedersen
Bjarke Tinten;Simon Juul Pedersen;Sarah Hedelund;Hanne Weiss Garne - ISBN13
- 9788702413380
- ISBN10
- 8702413380
- Auflage / Jahr
- 10 / 2024
- Verlag
- Gyldendal
Hans Reitzels Forlag - Seitenzahl
- 480
- Bindung
- Hæftet