Oplevelsesøkonomi

Oplevelsesøkonomi

Systime
9788761661470
290,00 kr
Bruttopreis

 
Oplevelsesøkonomi – forundring, forandring, forvandling behandler dominerende teorier og værktøjer i alle led af værdikæden og belyser oplevelsesøkonomiens potentialer og mangfoldighed med eksempler og cases fra forskellige brancher – nationalt og internationalt.
Teorierne behandles ud fra en praksisnær tilgang med cases og eksempler som bl.a. Fårup Sommerland, Disney, Autostadt, Læsø Salt, Astrid Lindgren Verden, Rainforest Café og Britain’s got talent.
Desuden behandler bogen oplevelsesøkonomiske aspekter ifm. herregårde, sport- og musikevents, gastronomi og lystfiskeri.
2. udgaven har selvstændige kapitler om autenticitet, oplevelsesrum og events samt et nyt afsnit om oplevelsens psykologiske struktur.
Udgivelsen henvender sig til alle med interesse for oplevelsesøkonomi. Velegnet til studerende på korte videregående uddannelser (KVU) og kan anvendes på gymnasieniveau.
Autor
Jan Halberg Madsen
Jan Madsen
ISBN13
9788761661470
ISBN10
8761661470
8761661473
Auflage / Jahr
2 / 2015
Verlag
Gyldendal
Systime
Seitenzahl
158
Bindung
Hæftet
Produkt zur Wunschliste hinzugefügt
Product added to compare.