Introduktion til markedsføring på...

Introduktion til markedsføring på sociale medier

Gyldendal
9788741278360
253,00 kr
Bruttopreis
Facebook og LinkedIn

 

Bogen giver en basisviden om sociale medier, så læseren kan udvikle og implementere marketingaktiviteter og kommunikationsstrategier, som er afpasset mediet, virksomhedens ressourcer og markedsbehovet.

Bogen indeholder blandt andet:

de sociale mediers udvikling inkl. både den generelle, danske og generationsbestemte adfærd kommunikationsteorierne, paid, owned og earned media, parametermix samt customer engament cyklus markedsføringsplanlægningen herunder mobil markedsføring principperne for influencer-markedsføring metrics – hvordan måler du resultatet af din markedsføring konkret gennemgang af hvordan du opbygger en kampagne på Facebook og LinkedIn inkl. eksempler

Bogen indeholder også et særligt og unikt indblik i, hvordan en influencer (PlantBasedBirdie) har opbygget sin følgergruppe og arbejder i det daglige.

Den er rettet mod videregående uddannelser i både marketing og kommunikation.

Autor
Kenneth Dosanjh;Halfdan Moth Timm;Alberte Hall
ISBN13
9788741278360
ISBN10
8741278360
Auflage / Jahr
1 / 2020
Verlag
Gyldendal
Seitenzahl
208
Bindung
Hæftet
Produkt zur Wunschliste hinzugefügt
Product added to compare.