Strategisk kommunikation

Strategisk kommunikation

Samfundslitteratur
9788759309810
155,00 kr
Bruttopreis
kvalitetsstyring og måling

 
Kvalitetsstyring og måling af kommunikation er aktiviteter, der på hver sin måde kobler virksomhedens kommunikationsarbejde sammen med den overordnede strategi og ledelse. Men hvordan arbejder man strategisk med virksomhedens kommunikation? Og hvordan dokumenterer kommunikationsafdelingen, at man er den nye strategiske rolle værdig?
Denne bog giver inspiration til arbejdet med disse nye udfordringer i form af to nyudviklede værktøjer - kommunikationsproceduren og den strategiske kommunikationsmåling. Det er ikke indviklede, videnskabelige metoder, men gennemtænkte ""brugsmodeller"
Autor
Helle Petersen
ISBN13
9788759309810
ISBN10
8759309814
Auflage / Jahr
1 / 2002
Verlag
Samfundslitteratur
Seitenzahl
90
Bindung
Hæftet
Produkt zur Wunschliste hinzugefügt
Product added to compare.