Your cart
Es gibt keine Artikel mehr in Ihrem Warenkorb
organisationers troværdighed på hjemmesider
Sælges via Academicbooks - kontakt: academicbooks@academicbooks.dk
Bogen handler om de kommunikationsvilkår, der gælder på nettet og ser på, hvad de kræver for afsenderen, hvis man vil fremstå troværdigt. Hjemmesider er afslørende, fordi de både viser det, virksomheden prøver at fremstå som - og samtidig ofte en del om, hvordan man egentlig er. Er der ikke sammenfald, svækkes troværdigheden. Ethos på hjemmesider skal altså komme indefra, og hvad det i praksis kan indebære, skitserer bogen et bud på.
Bogen handler om de kommunikationsvilkår, der gælder på nettet og ser på, hvad de kræver for afsenderen, hvis man vil fremstå troværdigt. Hjemmesider er afslørende, fordi de både viser det, virksomheden prøver at fremstå som - og samtidig ofte en del om, hvordan man egentlig er. Er der ikke sammenfald, svækkes troværdigheden. Ethos på hjemmesider skal altså komme indefra, og hvad det i praksis kan indebære, skitserer bogen et bud på.
- Autor
- Elisabeth Hoff-Clausen
- ISBN13
- 9788759309452
- ISBN10
- 8759309458
- Auflage / Jahr
- 1 / 2002
- Verlag
- Samfundslitteratur
- Seitenzahl
- 92
- Bindung
- Hæftet