Your cart
Der er ikke flere varer i din indkøbskurv
Teoretisk, metodisk og praktisk arbejde med trends
Bliv stifinder i trendlabyrinten– find vej blandt hellige køer, guldkalve og døgnfluer!Trends er flygtige og foranderlige, og de fremstår ofte megetuigennemskuelige og uhåndterbare – mest af alt fordi de oftester strømninger, der ikke kan kvantificeres eller dokumenteres.Men der er en mening med galskaben. Viden om trends kansikre, at man lancerer det rigtige produkt på det rigtige tidspunktmed den rigtige kommunikation i den rigtige indpakning ogrigtige salgskanal.De to erfarne forfattere tager læseren med bag om trendforskerensfacade og får afmystificeret noget, der normalt forbindes medspådom, teblade og krystalkugler.I bogen ‘Trendsociologi v. 3.0’ præsenteres forskellen pågigatrends, megatrends, mikrotrends og døgnfluer, og derintroduceres konkrete redskaber og metoder, så læseren selvkan spotte, afkode, sortere og reagere på trends.Denne bog kunne lige så godt have haft den fængende ogtv-inspirerede titel: ‘Kender du trendtypen?’. Men nu hedderden ‘Trendsociologi v. 3.0’. Bogen bygger på tidligere udgaver afsamme titel, men er blevet revideret og nye interviews tilføjet. Denfremstår som en læsevenlig, konkret og inspirerende bog til bådeundervisere og elever, teoretikere og praktikere - og indgår somlæsestof i diplomforløbet ‘Trends i praksis’.Louise Byg KongsholmCathrine Gro Frederiksen
- Forfatter
- Louise Byg Kongsholm
- ISBN13
- 9788799964802
- ISBN10
- 8799964805
- Udgave /år
- 1 / 2022
- Forlag
- pej gruppen
- Indbinding
- Hæftet