Markedsføring

Markedsføring

Samfundslitteratur
9788759328781
463,00 kr.
Inkl. moms
Teori og praksis

 
Markedsføring. Teori og praksis er en grundlæggende indføring i centrale begreber, modeller og teorier inden for markedsføring. Digital markedsføring, sociale medier og digitalisering ses som en integreret del af markedsføringsaktiviteterne. 
Bogen er struktureret som en traditionel markedsføringsplan. Det giver et naturligt flow, som letter forståelsen af indholdet. Bogen har fokus på det indlæringsmæssige og den konkrete brug af teorien i praksis. 
Bogens forfattere er undervisere, forskere og praktikere, der alle har et skarpt blik for markedsføringspraksis hvordan man i praksis kan arbejde med fagets teorier og modeller.  
Markedsføring. Teori og praksis er til studerende på diplom-, akademi- og bacheloruddannelserne på de danske erhvervsakademier og handelshøjskoler. 
Forfatter
Jens Graff
ISBN13
9788759328781
ISBN10
8759328789
Udgave /år
1 / 2020
Forlag
Samfundslitteratur
Sidetal
604
Indbinding
Paperback
Produkt tilføjet til ønskeliste
Product added to compare.