Denne strategimættede bog giver personer, der beskæftiger sig med marketing, nøglen til at kæmpe deres kamp rigtigt: Defensiv eller offensiv krig, flankekrig eller guerillakrig. Den bringe rogså nye, dybdegående analyser af nogle af de største markedsføringssucceser og -brølere i de sendste to årtier - herunder Volkswagen, Sony, Coca-Cola, Budweiser, IBM og McDonald's - sammen med kommentarer til vellykkede eller mislykkede fornyelser af reklamekampagner. Markedsføringskrigen er en bog, der ikke kan undværes. Den beskriver spillets regler og fører frem til den næste markedsføringsgeneration.
Udtalelse om bogen fra Newsweek:
"En anderledes bog til erhvervslivet: Klokkeklare råd, skarpt formuleret og med et minimum af udenomssnak".
- Forfatter
- Al Ries;Jack Trout
- ISBN13
- 9788791269622
- Udgave /år
- 1 / 2010
- Forlag
- Forlaget Birmar
- Sidetal
- 219
- Indbinding
- Hæftet