Markedsføringskrigen

Markedsføringskrigen

Forlaget Birmar
9788791269622
129,00 kr.
Inkl. moms
 

Denne strategimættede bog giver personer, der beskæftiger sig med marketing, nøglen til at kæmpe deres kamp rigtigt: Defensiv eller offensiv krig, flankekrig eller guerillakrig. Den bringe rogså nye, dybdegående analyser af nogle af de største markedsføringssucceser og -brølere i de sendste to årtier - herunder Volkswagen, Sony, Coca-Cola, Budweiser, IBM og McDonald's - sammen med kommentarer til vellykkede eller mislykkede fornyelser af reklamekampagner. Markedsføringskrigen er en bog, der ikke kan undværes. Den beskriver spillets regler og fører frem til den næste markedsføringsgeneration.

Udtalelse om bogen fra Newsweek:

"En anderledes bog til erhvervslivet: Klokkeklare råd, skarpt formuleret og med et minimum af udenomssnak".

Forfatter
Al Ries;Jack Trout
ISBN13
9788791269622
Udgave /år
1 / 2010
Forlag
Forlaget Birmar
Sidetal
219
Indbinding
Hæftet
Produkt tilføjet til ønskeliste
Product added to compare.