Marketing

Marketing

Samfundslitteratur
9788759308455
82,00 kr
Bruttopreis
klart og koncentreret

 
Marketing - kort og godt er for alle, der søger et hurtigt, letlæst og effektivt overblik over grundlæggende marketing/afsætningsøkonomi. Bogen er bygget op om fagets hovedemner, som de er behandlet i Philip Kotlers Marketing Management og andre grundbøger.

Ud over alle de klassiske hovedemner indeholder bogen afsnit om marketingplaner, marketingmål, semiotik, medieplanlægning og mærkevarer/brands. Den kan fungere som introduktion til marketing, som resumé før eksamen og som håndbog, også for praktikere.

Bogen retter sig mod HA´ere, HD´ere, markedsføringsøkonomer, merkonomer, eksportingeniører og kursister på diverse efteruddannelser - men kan læses af alle med interesse for afsætning og marketing. Forfatteren er uddannet erhversanalytiker og cand.merc. og har 16 års erfaring med praktisk markedsføring og undervisning i emnet.
Autor
Kim Buch-Madsen
ISBN13
9788759308455
ISBN10
8759308451
Auflage / Jahr
1 / 2005
Verlag
Samfundslitteratur
Seitenzahl
216
Bindung
Hæftet
Produkt zur Wunschliste hinzugefügt
Product added to compare.