Vurdering for læring i klasserummet

Vurdering for læring i klasserummet

Dafolo
9788772817170
486,00 kr
Bruttopreis

 
Er bogen kun til visning, så kan den bestilles på forlag@dafolo.dk
Vurdering for læring i klasserummet adskiller sig fra vurdering AF læring ved at være et konstruktivt og ikke mindst fremadrettet redskab for både lærere og elever til løbende at ´justere på knapperne´ i undervisningen. På baggrund af tydelige mål og klare kriterier kan læreren bruge vurdering for læring til at give feedback samt tilrettelægge og differentiere undervisningen. Tilsvarende kan eleven bruge vurdering for læring til at få indsigt i og ejerskab over egen læreproces.

Bogen er opdelt i to dele: I bogens første del introducerer Trude Slemmen til vurdering for læring og den nyeste forskning på området. I bogens anden del præsenteres ti vejledende principper, som kan bruges til at implementere vurdering for læring i klasserummet. Bogen er fuld af inspirerende praksiseksempler og konkrete redskaber.
Autor
Trude Slemmen
ISBN13
9788772817170
ISBN10
8772817178
Auflage / Jahr
1 / 2012
Verlag
Dafolo
Seitenzahl
208
Bindung
Paperback
Produkt zur Wunschliste hinzugefügt
Product added to compare.