Feedbackkommunikation

Feedbackkommunikation

Dafolo
9788771606447
400,00 kr
Bruttopreis
I et didaktisk perspektiv

 
Er bogen kun til visning, så kan den bestilles på forlag@dafolo.dk 
Denne antologi tager fat på en drøftelse af feedbackkommunikation, undervisning og professionalisering på professionshøjskolerne og lignende videregående uddannelser. Der er to begrundelser for, hvorfor denne diskussion er på sin plads.For det første står uddannelsessystemet over for modstridende forventninger om, hvad de skal gøre for at øge mulighederne for en udviklende og understøttende uddannelseskultur. For det andet har der været en stigende opmærksomhed rettet mod forskning i feedback og kommunikation om feedback. Feedback er et kernebegreb i enhver god undervisning, men er et underbelyst fænomen i relation til professionsdidaktik på professionshøjskolerne.  Denne antologi introducerer begrebet feedbackkommunikation, der udvikler feedbackbegrebet ved også at lægge vægt på kommunikationen af feedback og god undervisning. I løbet af seks bidrag undersøges forskellige måder at forstå god kommunikation på i relation til feedback, og hvordan det kan praktiseres som en professionsdidaktisk tilgang og relateres til forskellige sider af undervisningen. På baggrund af dette gives et bud på, hvordan arbejdet med feedback kan udvikles og struktureres. Antologien er rettet mod undervisere og studerende på professionshøjskoler samt bachelor- og kandidatstuderende på pædagogiske universitetsuddannelser.  Bogens bidragydere er: Thomas R. S. Albrechtsen, Siv Gamlem, Preben Olund Kirkegaard (red.), Niels Bech Lukassen (red.), Marie Neergaard, Wenke Mork Rogne og Kim-Daniel Vattøy.
Autor
Preben Olund Kirkegaard (red.), Niels Bech Lukassen (red.), Marie Neergaard, Wenke Mork Rogne, Kim-Daniel Vattøy, Thomas R. S. Albrechtsen og Siv Gamlem,
ISBN13
9788771606447
ISBN10
8771606440
Verlag
Dafolo
Seitenzahl
120
Bindung
Paperback
Produkt zur Wunschliste hinzugefügt
Product added to compare.