Your cart
Es gibt keine Artikel mehr in Ihrem Warenkorb
Er du interesseret i computerspil og animation? Vil du gerne lære at kode dine egne computerprogrammer? Denne bog er hvad enhver spirende computerprogrammør har brug for. Farverig grafik kombineret med trin for trin-instruktioner gør kunsten at kode enkel, overskuelig og sjov - selv for nybegyndere. Bogen gennemgår, hvordan du bygger spil og animationer med to forskelige computersprog: Scratch og Python. Stoffet er nemt at gå til, og den overskuelige formidling gør selv de sværere dele af kodning sjove og nemmere at forstå. I samme serie som bøgerne "Hjælp dit barn med matematik" og "Hjælp dit barn med biologi, kemi og fysik".
- Autor
- Carol Vorderman
- ISBN13
- 9788771068016
- ISBN10
- 8771068015
- Auflage / Jahr
- 1 / 2017
- Verlag
- Forlaget Bolden
- Seitenzahl
- 224
- Bindung
- Paperback